BESTELPAGINA FISHCAREVET
We hebben een aantal unieke producten die we kunnen aanbieden via onze bestelpagina. Uiteraard zijn al deze producten ook rechtstreeks aan te kopen bij een consultatie, in combinatie met een betalend consult geven we trouwens een korting van 5% op de publieke verkoopprijs zodra het af te rekenen bedrag hoger is dan 50 euro (korting enkel geldig op producten van het FishCareVet gamma.
Hoe werkt het?
We zijn geen webshop zoals de meeste anderen.. er is immers geen betaalplatform aan gekoppeld. Op deze pagina kan je onderaan het formulier invullen en aankruisen wat je precies wenst te bestellen. Heb je nog een vraag of opmerking kan je die gelijk mee versturen. Dit formulier wordt dan nadien door ons manueel ingevoerd in ons systeem en er wordt via mail een factuur samen met de verkoopsvoorwaarden naar je terug gestuurd met het totaal te betalen bedrag. Dat gebeurd meestal binnen de 24h (op werkdagen) maar op drukke momenten kan het misschien iets langer duren. Wanneer we in verlof zijn en geen pakketten kunnen versturen staat dit aangegeven op de website en krijg je ook een autoreply. Je bestelling wordt dan verwerkt zodra we terug zijn, wil je je bestelling op dat moment nog annuleren kan dat nog want we begrijpen dat mensen vaak graag snel hun bestelling in huis willen en dan soms kiezen voor een alternatief dat direct beschikbaar is.
Zodra de factuur die hoort bij een bestelling betaald is (vermeld zeker goed het factuurnummer), gaan we ermee aan de slag om het pakketje effectief op te sturen. Kies dan ook best voor “instant betaling” opdat alles zo snel mogelijk verloopt indien je de goederen zo snel mogelijk wenst te ontvangen. Kruis zeker ook aan of je het pakket wenst te ontvangen bij je thuis of in een afhaalpunt bij je in de buurt (dit laatste is goedkoper). In principe krijg je van de pakjesfirma een mail met traceerinformatie zodat je ten allen tijde de bestelling kan volgen tot bij jou.
Nog een extra tip : zet ons mailadres info@fishcarevet.be & info@mg.fishcarevet.be bij je favorieten of gekende adressen zodat we niet in je spam terecht komen. Alle communicatie van ons uit gebeurd via dit adres.
Optie 1 :
Wil je naast het ontvangen van onze producten op korte termijn ook een consult inplannen op langere termijn, dan krijg je de korting verrekend bij de afrekening van het consult. De factuur voor de producten ontvang je normaal gezien binnen de 24h tot 48h (als alles vlot verloopt) en de producten worden asap opgestuurd na ontvangst van betaling van de factuur op onze rekening. Op de factuur zal een tegoedbon vermeld staan voor een bepaald bedrag, hou dit zeker bij en toon ons dit bij het consult dat later zal plaats vinden. Op dat moment wordt dit bedrag dan afgetrokken van het te betalen bedrag. Tegoedbonnen zijn enkel geldig voor het zelfde jaar waarin de producten geleverd zijn en binnen de 4 maand na bestelling. Het bezoek zal ingepland worden gemiddeld binnen de 1 à 4 weken.
Optie 2 :
Wil je enkele producten bestellen EN een bezoek inplannen op korte termijn, dan moet je dit goed aankruisen in het formulier onderaan (eventueel een extra nota erbij zetten). We brengen dan de producten mee bij het consult en rekenen alles tegelijk af de dag van het bezoek. Je ontvangt dan ook op voorhand geen factuur apart voor de producten. We plannen een bezoek binnen een tijdsbestek van om en bij de 10 dagen naargelang beschikbaarheid en houden je op de hoogte wanneer dit zal plaatsvinden zodra het bij ons op de agenda definitief staat.
Verzendkosten : Onze pakketjes worden verstuurd met DPD, BPOST of een gelijkaardige firma. De kosten voor het verzenden zijn gelijk aan de tarieven die terug te vinden zijn op de website van de leverancier. We vragen wel een klein supplement voor de administratie en afhandeling van het pakket – we zien dit als extra service maar die wel extra tijd in beslag neemt. Zodra het pakket afgeleverd is aan de leverancier zijn wij niet meer verantwoordelijk voor de afhandeling van de levering. Vertragingen omwille van onvoorziene omstandigheden zijn mogelijk en buiten onze wil en verantwoordelijkheid. Indien er gebreken vastgesteld worden aan de geleverde producten dient de koper ons dit binnen de 24h schriftelijk te melden. Wij zoeken dan naar een passende oplossing.
Wil je het pakket zelf ophalen in de praktijk dan zijn er uiteraard geen verzendkosten. Je kan het pakket ophalen tijdens de kantooruren van de praktijk (werkdagen 9h tot 13h met uitzondering van woensdagen tot 12u) maar na afspraak (om te vermijden dat je voor een gesloten deur zou staan). Andere afhaaluren zijn mogelijk na overleg.
Indien wij het pakket zelf zouden brengen omdat we toevallig in de buurt zijn kortelings nadien laten we dat weten om af te spreken waar het pakket mag achtergelaten of afgegeven worden. Ook in dit geval zullen de verzendkosten aangerekend worden!
Problemen (achteraf) : Insturen van het bijhorende formulier is geen definitieve bestelling. Je krijgt immers nog een bevestigingsmail met factuur en verkoopsvoorwaarden voor de te leveren goederen. Betalen van de factuur is instemmen met de bestelling en instemmen met de factuurvoorwaarden, zonder betaling na 5 werkdagen vervalt de bestelling en wordt geen verder gevolg gegeven (de bestelling wordt als nietig beschouwd en geannuleerd). We zullen je wel even contacteren met de vraag of er wat mis ging met het ontvangen van de factuur. Staan er fouten op de factuur of wil je toch afzien van de bestelling kan je ons dat via de website of via mail laten weten (info@fishcarevet.be). Zolang de factuur niet bezorgd of betaald werd hebben wij het recht om bestellingen te annuleren of weigeren.
Voorraad : indien bestelde producten niet meer op voorraad zijn wordt de klant daarvan op de hoogte gebracht en krijg je van ons een geschatte levertermijn. Op dat moment kan de klant nog afzien van de bestelling indien die van mening is dat de termijn te lang is.
Ons aanbod:
alle hieronder vermelde prijzen zijn inclusief BTW, exclusief verzending en afhandeling) (grote bestellingen, regelmatige besteller, professionele klant.. contacteer ons voor een offerte op maat
FishCareVet’s Yugen PRO
FishCareVet’s Immuno Support MIX
Prijs : 1 liter kost 35 euro, 2.5 liter kost 70 euro, 5 liter kost 125 euro.
Tip : Bij hardnekkige infecties kan het product tot 3x toe overgedoseerd worden.
FishCareVet’s Immuno Boost SPRAY
Prijs : Een flesje van 250ml kost 35 euro. Voor grotere verpakkingen, vraag uw offerte op maat.
FishCareVet’s Nitrifying Bacteria
Prijs : 35 euro voor 1 liter. 60 euro voor 2 liter. 125 euro voor 5 liter.
Belangrijk : dit product wordt omwille van de moeilijke bewaarcondities niet verzonden. Het kan dus enkel opgehaald worden in de praktijk of afgeleverd worden bij een huisbezoek.
FishCareVet’s Fin & Wound Repair
Prijs : 1 flesje kost 18 euro
Tip : Draag handschoenen bij gebruik, let op want morsen kleurt ook langdurig andere materialen
Algemene Verkoopsvoorwaarden
Klik hier om de algemene verkoopsvoorwaarden te lezen